MERSİN / TARSUS - Tarsus Şehit Halil Özdemir Fen Lisesi

Haberler

Şbt

Tüm çabamız geleceğin Büyük Türkiyesi’nin mimarları olacak öğrencilerimize faydalı olmaktır.Zümre öğretmenlerimizle haftanın her günü kendilerine ayrılan gün ve saatte öğrencilerimizi geleceğe hazırlama adına YAPACAKLARIMIZI konuşuyoruz

Değerli  öğretmenlerimiz Aykut Bey  ve Sermin Hanıma ayrıca değerli öğrencilerimizin yolları açık olsun. Başarılarının devamını diliyoruz.

Tarsus Şehit Halil Özdemir Fen Lisesi olarak Edebi, Kültürel ve Sportif yarışmalarda da lideriz. Bilimsel ve akademik başarılarımızı Edebi ve Kültürel yarışmalarda elde ettiğimiz başarılar ile taçlandırıyoruz.GSB tertiplediği yarışmada okulumuz BÖLGE BİRİNCİSİ olmuştur.

Şbt

Öğrencilerimizin meslek tercihlerinde kendilerine rehberlik edecek çalışmalara devam ediyoruz.Biruni Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Rektör Danışmanı Doç. Dr. Burak Önal’ı “Hayalinizin İzinde, Kendi Hikâyenizi Yazın” konulu seminerle öğrencilerimizi buluşturduk.

Bölgemizde bulunan Çukurova Makina İmalat ve Ticaret A.Ş.ziyaret edilerek öğrencilerimizin mühendislik alanlarını görmeleri ve vizyon kazanmaları adına teknik gezi serimize devam ediyoruz. Çukurova Makina İmalat ve Ticaret A.Ş. yönetim kuruluna ve mühendislerine teşekkür ederiz.

Bonus Hoca olarak bilinen Eğitimci-Yazar, tv programcısı Süleyman Beledioğlu’nu okulumuzda ağırladık.Sınav başarısı ve motivasyonla ilgili yaptığı seminer için hocamıza çok teşekkür ederiz.

Şbt

Mezunlarımızın ziyaretlerinden,muhabbetlerinden ziyadesiyle mutlu oluyoruz.İnsan biriktirmenin ne kadar kıymetli olduğunu gençlerimizi gördükçe daha iyi anlıyoruz.Kıymetlilerimizden KTÜ Tıp Fakültesi öğrencisi mezun öğrencimiz Batuhan Aktaş’a ziyaretleri için teşekkür ederiz.

Okulumuz mezunlarından Yaren Birkin (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Diş Hekimliği Bölümü), İzgi Albayrak (Adnan Menderes Üniversitesi Diş Hekimliği Bölümü), İsa Kaan Bozoğlu (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gülhane Tıp Fakültesi), Abdülkadir Bodur (Celal Bayar Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü), Yakup Karabulut (Hacettepe Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü), Şahin Taşgir (İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi), Mert Yılmaz (Mezun), Muhammed Talha Ay (19 Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi) , Yağız Şentürk (Milli Savunma Üniversitesi Kara Harp Okulu), Selim işbaşar (Mezun), Ruhi Samet Nacak (Milli Savunma Üniversitesi Kara Harp Okulu), Mehmet Ali Tan'ı(Ege Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği) yeniden okulumuz koridorlarında, sınıflarında(sınıflarımızda)ve bahçemizde görmek bizi çok mutlu etti.Okul Müdürümüz Murat İNAN'ı ve öğretmenlerimizi ziyaret eden mezunlarımıza teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.

6 Şubat 2023 tarihinde hepimizi derinden yaralayan deprem felaketiyle hayatını kaybeden vatandaşlarımız için saygı duruşunda bulunduk.Ardından vefat eden insanlarımız için Kuranı Kerim okundu ve dua edildi.Rahmeti Rahmana ulaşan insanlarımıza Rabbimizden rahmet diliyoruz.

Şbt

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı II. Dönem Öğretmenler Kurulu Toplantısı, Okul Müdürümüz başkanlığında gerçekleştirildi.Tüm öğretmenlerimizin katılımıyla gündem maddeleri görüşüldü,yeni eğitim-öğretim dönemine ilişkin planlamalar yapılarak gerekli kararlar alındı.

Ock

“İYİ Kİ MERSİN’DE ÖĞRETMENİM” Dört gün boyunca inanılmaz fedakarlıklar gösteren,öğrencilere motivasyon kaynağı olan;lider,öncü ve öğreten olan değerli öğretmenlerimize çok teşekkür ederiz.Hem eğitimde hem de akademik başarıda marka ve öncü olmaya devam edeceğiz.(Kampımız bitti.)

“ÇOCUKLARIMIZ İÇİN NE YAPSAK AZ” Bugünümüzün göz bebekleri, Türkiye yüzyılı hedefini daha yukarılara taşıyacak, yarınlarımızın teminatı gençlerimizle Silifke’deki gençlik kampında üniversite yolculuğumuza tam gaz devam ediyoruz.

Bugün karne töreni hazırlayıp kıymetli öğrencilerimize karnelerini dağıtıp dereceye giren öğrencilerimize ödüllerini takdim ettik.Tüm öğrencilerimize iyi tatiller diliyor,başarılarının daim olmasını temenni ediyoruz.